Super User

Super User

گاهی گذاشتن تکه‌های نبات در ظروف پذیرایی شبیه قندان‌ها کنار سینی‌چای ممکن نیست ولی مروارید نبات، با تکه‌هایی حداکثر به اندازه 2 حبه قند در پاکت هایی با کیفیت و زیپ‌کیپ، استفاده از این محصول را در ظروف پذیرایی ساده کرده است . ویژگی بارز این محصول، مصرف بسیار آسان آن نسبت به سایر نبات‌ها می‌باشد از این رو که بدون نیاز به شکستن می‌توان از نبات به میزان مورد نیاز استفاده نمود. بلورهای کوچک این نبات، شرایطی آسان و مناسب جهت مصرف در جاهای مختلف به ویژه مسافرت و محل کار را فراهم آورده است. جدول مشخصات محصول:

 

نام تجاری نام محصول وزن خالص (گرم) کد محصول تعداد در کارتن
مروارید نبات مروارید نبات ساده 2000 501 10

دُر نبات، نوعی نبات است با حبه‌های ریز به نحوی که با قاشق قابل استفاده است. کوچک بودن بلورهای این نبات سرعت حل شدن آن در مایعات را نسبت به سایر نبات‌ها افزایش داده است. این نبات که به صورت آزمایشی تولید و عرضه شده، مورد استقبال قرار گرفته و در ضمن عرضه در بسته‌بندی ساشه، به زودی به شکل انبوه تولید و به شکل بسته‌های جدید به بازار عرضه خواهد شد. برای کسانی که به مقدار کم شیرینی عادت دارند این نبات توصیه می‌شود.

قند شکسته یادآور قندشکن پدربزرگ است و دستمال قندی پر از حبه‌های یک‌نواختی که از شکستن چند کله‌قند به دست آمده. این محصول پر طرفدار شرکت افضلی به سفیدی برف و با مزه‌ی یک قند خالص، به صورت خردشده در دانه‌های یکنواخت و یک اندازه، بدون خاک‌قند و بدون دانه‌های درشت، استاندارد تازه‌ای را در بین قندهای شکسته به مشتریان عرضه می‌نماید. تازگی محصولات و کیفیت شکر مصرفی افضلی در تولید قندهای فوق العاده سفید قابل مشاهده است. جدول مشخصات محصول:

نام تجاری

نام محصول

وزن خالص (گرم)

کد محصول

قند خردشده

قند خرد شده

4300

601

قند خرد شده

1900

602

 

گاهی گذاشتن تکه‌های نبات در ظروف پذیرایی شبیه قندان‌ها کنار سینی‌چای ممکن نیست ولی مروارید نبات، با تکه‌هایی حداکثر به اندازه 2 حبه قند در پاکت هایی با کیفیت و زیپ‌کیپ، استفاده از این محصول را در ظروف پذیرایی ساده کرده است . ویژگی بارز این محصول، مصرف بسیار آسان آن نسبت به سایر نبات‌ها، طعم زعفرانی و رنگ زیبای آن می‌باشد. می‌توان مروارید نبات را بدون نیاز به شکستن به میزان مورد نیاز استفاده نمود. بلورهای کوچک این نبات، شرایطی آسان و مناسب جهت مصرف در جاهای مختلف به ویژه مسافرت و محل کار را فراهم آورده است. جدول مشخصات محصول:

 

نام تجاری نام محصول وزن خالص (گرم) کد محصول تعداد در کارتن
مروارید نبات مروارید نبات زعفرانی 2000 502 10

دُر نبات، نوعی نبات است با حبه‌های ریز به نحوی که با قاشق قابل استفاده است. این نبات که به صورت آزمایشی تولید و عرضه شده، مورد استقبال قرار گرفته و در ضمن عرضه در بسته‌بندی ساشه، به زودی به شکل انبوه تولید و به شکل بسته‌های جدید به بازار عرضه خواهد شد. برای کسانی که به مقدار کم شیرینی عادت دارند نیز این نبات توصیه می‌شود.

 

یک لقمه‌نبات برای شیرین کردن یک لیوان نوشیدنی در نظر گرفته شده است. لقمه کردن و ساده سازی استفاده از نبات از ابداعات مجموعه افضلی می‌باشد. بلورهای این محصول بیشترین شباهت را به بلورهای یاقوت دارند برای همین با نام تجاری یاقوت‌نبات شناخته می‌شوند. لقمه‌نبات به خاطر سهولت مصرف و زیبایی بسته‌بندی از محصولات صادراتی شرکت افضلی بوده و بعنوان سوغات و هدیه مورد استقبال قرار می‌گیرد. جدول مشخصات محصول:

 

نام تجاری نام محصول وزن خالص (گرم) کد محصول تعداد در کارتن
یاقوت نبات لقمه‌نبات ساده 2000 301 10
1500 305 15
1000 302 20

وقتی صحبت از نبات می‌شود در تعریف و نگاه مردمان یزد کاسه نبات تداعی می‌شود. همان نباتی که در کنار چای مادربزرگ‌ها درمان دردهای جسمانی و التیام‌بخش خستگی و بی‌حوصلگی‌ است. در مجموعه افضلی کاسه‌نبات‌هایی ترد تولید می‌شود تا به راحتی بتوان بلوری از آن را جدا کرد. این به لحاظ اتصال بلورهای کوتاه به یکدیگر شبیه بلورهای طبیعی و سنگ گران‌قیمت آماتیس (Amethyst) است بدین جهت نام تجاری کاسه نبات آماتیس نبات قرار داده شده است. کاسه نبات زعفرانی از محصولات خوب مجتمع قند و نبات افضلی است. جدول مشخصات محصول:

نام تجاری نام محصول وزن خالص (گرم) کد محصول تعداد در کارتن
آماتیس نبات کاسه نبات زعفرانی ممتاز 2200 403 10
900 404 20

وقتی صحبت از نبات می‌شود در تعریف و نگاه مردمان یزد کاسه نبات تداعی می‌شود. همان نباتی که در کنار چای مادربزرگ‌ها درمان دردهای جسمانی و التیام‌بخش خستگی و بی‌حوصلگی‌است. در مجموعه افضلی کاسه‌نبات‌هایی ترد تولید می‌شود تا به راحتی بتوان بلوری از آن را جدا کرد. این به لحاظ اتصال بلورهای کوتاه به یکدیگر شبیه بلورهای طبیعی و سنگ گران‌قیمت آماتیس (Amethyst) است بدین جهت نام تجاری کاسه نبات آماتیس نبات قرار داده شده است. این محصول به شکل ساده و زعفرانی تولید شده و از محصولات خوب مجتمع قند و نبات افضلی است. جدول مشخصات:

نام تجاری نام محصول وزن خالص (گرم) کد محصول تعداد در کارتن
آماتیس نبات کاسه نبات ممتاز 2200 401 10
900 402 20

این محصول نبات اصیل و محبوب مردم یزد است که در مجموعه افضلی نباتی به نسبت ترد تولید می شود. کاسه نبات به لحاظ اتصال بلورهای کوتاه به یکدیگر شبیه سنگ طبیعی و قیمتی آماتیس (Amethyst) است بدین جهت نام تجاری کاسه نبات آماتیس نبات قرار داده شده است. کاسه‌نبات زعفرانی افضلی از محصولات محبوب مجتمع قند و نبات افضلی است. ترکیب نبات سنتی و زعفران طبیعی، آماتیس نبات را به یک محصول فرح‌بخش، گرم و انرژی بخش تبدیل می‌کند. جدول مشخصات:

نام تجاری نام محصول وزن خالص (گرم) کد محصول تعداد در کارتن
آماتیس نبات کاسه نبات زعفرانی ممتاز 2200 403 10
900 404 20

یک لقمه‌نبات برای شیرین کردن یک لیوان نوشیدنی در نظر گرفته شده است. لقمه کردن و ساده سازی استفاده از نبات از ابداعات مجموعه افضلی می‌باشد. بلورهای این محصول بیشترین شباهت را به بلورهای یاقوت دارند برای همین با نام تجاری یاقوت‌نبات شناخته می‌شوند. لقمه‌های آماده یاقوت نبات زعفرانی به خاطر شکل زیبای قرار گرفتن در بسته‌بندی و سهولت استفاده، از محصولات صادراتی شرکت افضلی بوده و بعنوان سوغات و هدیه مورد استقبال قرار می‌گیرد. جدول مشخصات محصول:

 

نام تجاری

نام محصول

وزن خالص (گرم)

کد محصول

تعداد در کارتن

یاقوت نبات

لقمه‌نبات زعفرانی

2000

303

10

1000

304

20

صفحه1 از2